050-7330104 liga.hapoel@gmail.com
#רץ_הליגה_השבועי
היא מסיימת את אימון הריצה עוד לפני שחמשת ילדיה מתעוררים בבוקר, ואם בעבר ייחסה רק לתוצאות חשיבות, היום היא מבינה שלמצוא זמן ואנרגיות לרוץ זה הישג לא פחות משמעותי. היא תחרותית ב"נשמה", היא אחת הרצות הבולטות ב"ליגת רצים בעבודה" ואם מישהו יאמר לה שהיא "לא יכולה" יש לה תשובה מאוד ברורה בשבילו…
הכירו את רצת הליגה השבועית: לילך פורת שריון.
קצת עליך?
"בת 47, נשואה+ 5 מת"א , עובדת בבנק הפועלים, רצה בליגה משנת 2012".
שיאים אישיים:
"5 ק"מ: 23:23 דק',
10 ק"מ: 47:06 דק',
חצי מרתון: 1:45:54 שע' ,
מרתון: 3:37:33 שע ".
הישג בולט בליגה?
"מקום 2 בקטגורית הגיל שלי בשנים 2017 ו-2018."
איך לדעתך השתתפות בליגת רצים בעבודה תורמת לך באופן אישי ובמקום העבודה?
"הליגה למקומות עבודה מעודדת יצירת קבוצת ריצה במקום העבודה, דוחפת להשתתפות בתחרויות ונותנת הזדמנות לקבל הערכה ודירוג במסגרת הליגה. החברות בליגה מקנה את הזכות להשתתף ב"ספורטיאדה" שמתקיימת באילת. אלו 5 ימים מופלאים בהם מתחרים בשני מקצים, שזו כשלעצמה סיבה אישית מצויינת להצטרף לליגה. עבור הישגיי בליגה זכיתי במהלך השנים, בשעון ריצה של חברה מובילה, בנעלי ריצה איכותיות ובשוברי מתנה למימוש. הייצוג של מקום העבודה בתחרויות בניסיון לתרום להישג הקבוצתי מאתגר ומוביל לשבירת שיאים".
מה הדבר שבעינייך מייחד ריצה על פני ענפי ספורט אחרים?
"ריצה היא ענף ספורט בו זמן ההשקעה בברוטו נטו זהה לזמן ההשקעה בנטו. כל מה שדרוש הוא לנעול נעליים ולצאת. מכאן שהמחיר האישי שמשלמים הוא נמוך יותר. עשיתי גם טריאתלונים וחצי איש ברזל בהם מתווספת לוגיסטיקה מסביב ש"מנפחת" את זמן האימון, אבל רק אימוני הריצה היו נקיים מנקיפות מצפון בהיבט זמן ההשקעה".
מה היית ממליצה למישהו שמאוד רוצה להתחיל ולא יודע איך?
"הצעד הראשון הוא להתחיל מדקה ריצה/דקה הליכה לסירוגין. אני ממליצה לשנן תוך כדי את המטרה לשמה רצים, נניח עבור מישהי שרוצה לרדת במשקל הייתי ממליצה לזמזם : "דקה, דקה, כדי להיות דקה"…"
איך תכונות האופי שלך בשאר תחומי החיים משתקפות בריצה?
"העובדה שאני רצה מעידה על השאפתנות, ההישגיות, החריצות, ההתמדה והנחישות הטמונים בי ".
במה את "חוטאת" כשאת רצה?
"בתחרותיות. זה נשמע תמוה אבל דווקא עכשיו אני בתקופה מאד עמוסה ולקח לי זמן להבין ולהאמין שההישגים לא נמדדים רק בתוצאות. עצם מציאת הזמן והאנרגיות לרוץ גם כשאין מהם היא הישג גדול לא פחות מתוצאה מצויינת. גיליתי שאפשר לסמן מטרות שאינן בהכרח זמן שיא".
 מה המשפט שתמיד אומרים לך כששומעים שאת רצה?
"מפרגנים ומופתעים, בעיקר כי אני מצליחה לשלב קריירה משמעותית, נישואים, חמישה ילדים ועדיין למצוא זמן לרוץ".
איך את מצליחה לשלב בין הריצה לקריירה חיי משפחה?
"השכמה ב 4:45 מאפשרת לי לסיים את הריצה עוד לפני שהילדים מתעוררים. זה דורש משמעת וכח רצון אבל זה הרבה יותר כיף (וחסכוני) מפסיכולוג".
מוטו לחיים /מה את אומרת לעצמך כשקשה?
"WHEN SOMEONE TELLS YOU “YOU CAN’T”. TURN AROUND AND SAY “WATCH ME”.
דילוג לתוכן